Nowy fiat Panda

Share

Od momentu rynkowej premiery nowy model Fiata Pandy dostępny będzie z napędem na dwa koła przednie i gamą trzech jednostek do wyboru (wolnossący silnik TwinAir o mocy 65 KM nie jest oferowany we Włoszech), a także w trzech poziomach wyposażenia (Pop, Easy oraz Lounge), 10 kolorach nadwozia i 9 barwach/wystrojach wnętrza. Dodatkowo dostępne są dwa wzory kołpaków na felgi stalowe i dwa wzory kół z lekkiego stopu o średnicy 14 i 15 cali. Niebawem pojawi się także wersja Pandy z napędem 4×4.

Dostępne są dwa wzory kołpaków na felgi stalowe oraz dwa wzory kół z lekkiego stopu o średnicy 14 i 15 cali. Już wkrótce pojawi się także nowa Panda z napędem 4×4.

Dla maksymalnej ochrony w razie wypadku, nowa Panda ochroni swoich pasażerów czterema poduszkami powietrznymi (czołowe i chroniące głowę boczne poduszki kurtynowe), system przeciwblokowania kół ABS łącznie ze wspomaganiem hamowania awaryjnego BAS, trzypunktowe pasy bezpieczeństwa z napinaczami wstępnymi i zwalniaczami napięcia na przednich fotelach, aktywne zagłówki przednie Anti-Whiplash, standardowe zagłówki tylne oraz światła do jazdy dziennej DRL.

Dostępne są także nowe urządzenia, które nie były do tej pory spotykane w tej kategorii samochodów, czyli: system multimedialno-nawigacyjny Blue&Me TomTom LIVE, wielkowymiarowe szklane okno dachowe Skydome, system nagłośnienia Hi-Fi z radioodtwarzaczem CD/MP3, elektryczne wspomaganie kierownicy Dualdrive z funkcją City, czy też automatycznego wlewu paliwa Smart Fuel System.

W najbliższym czasie dostępny będzie także innowacyjny system LCSM (łagodzenia skutków kolizji) oraz zautomatyzowana skrzynia biegów Dualogic w parze z silnikiem benzynowym TwinAir.

Szeroka oferta bogato wyposażonych wersji modelowych umożliwi każdemu nabywcy wybór Pandy „skrojonej na miarę” własnych potrzeb, a osobistego rysu dodadzą pakiety wyposażenia i artykuły Lineaccessori z bogatego katalogu opcji dodatkowych.

Nowa Panda produkowana jest w zakładzie Pomigliano d’Arco, który został gruntownie zmodernizowany, szczególnie wydział spawalni nadwozi i montażu finalnego – łącznie z uruchomieniem innowacyjnego Centrum Jakości.

Jak zapewnia koncern, to nie tylko najnowocześniejszy zakład produkcyjny Fiata, ale i jeden z najbardziej zaawansowanych na świecie. Dzięki nakładom inwestycyjnym w kwocie 800 mln EUR w park maszynowy i wyszkolenie załogi (200 000 godzin szkoleń i treningu), zakład imienia Giambattista Vico uzyskał odpowiedni poziom techniczny i organizacyjny w rekordowym czasie 12 miesięcy.

Comments are closed.