Pierwsze sukcesy Skody Citigo

Share

W dwa tygodnie, Skoda Auto zebrała na swoim rodzimym rynku niespełna tysiąc zamówień na model Citigo od swoich potencjalnych klientów. Taki wyniki może dobrze wróżyć omawianemu produktowi na przyszłość.

Z zgodnie z założeniami planu, spółka chce do końca tego roku dostarczyć klientom prawie 500 zamówionych egzemplarzy Citigo. Obecnie dostępna jest tylko wersja trzydrzwiowa auta, pięciodrzwiowa odmiana będzie debiutowała w przyszłym roku. W pozostałych krajach europejskich poza Czechami nowa Skoda Citigo będzie dostępna latem. Zgodnie z cennikiem obowiązującym na rynku czeskim, Skodę Citigo będzie można kupić w najtańszej wersji od 179 900 koron. Jest to auto w poziomie wyposażenia Active z silnikiem benzynowym 1.0 o mocy 60 KM. Natomiast dwie pozostałe wersje wyposażeniowe (Ambition i topowa Elegance), które miały swój debiut na rynku czeskim w pierwszej kolejności, kosztują odpowiednio od 194 900 oraz od 209 900 koron.

Od chwili premiery rynkowej Skoda Citigo jest oferowana z dwoma silnikami do wyboru: obok wspomnianej jednostki o mocy 60 KM jest to również benzynowy motor 1.0 rozwijający 75 KM.

W ramach kampanii wspierającej wprowadzenie do sprzedaży nowego Citigo, firma Skoda Auto zaplanowała objazdową imprezę, która w dniach od 14 listopada do 25 grudnia odwiedzi w sumie ponad 60 miejscowości na terenie Czech. Wraz z modelem Citigo, który powstał w ramach programu New Small Family, Skoda rozpoczęła rywalizację o klientów w zupełnie nowym dla siebie segmencie rynku. Siostrzane modele nazywają się Volkswagen up! oraz SEAT Mii.

Z wyżej wymienionej trójki modeli oficjalnie znana jest na razie polska specyfikacja samochodu marki Volkswagen. Zgodnie z cennikiem najtańsza wersja modelu VW up! kosztuje od 31 290 zł.

Comments are closed.